Ostatnia aktualizacja: 22 września 2021 r.
CELE KONKURSU
1. Upamiętnienie rocznicy wyboru Karola Wojtyły na Stolicę Piotrową.
2. Popularyzacja nauczania Świętego Jana Pawła II.
3. Popularyzacja piosenek religijnych.
4. Ukazanie papieskiej idei zjednoczenia chrześcijan różnych narodowości.
REGULAMIN
1. Konkurs odbędzie się online w dniu 30 października 2021 r.
2. Jest on przeznaczony dla dzieci i młodzieży ze szkół podstawowych z województwa
podkarpackiego. Mogą brać w nim też udział schole parafialne złożone z uczniów szkół
podstawowych i dzieci młodszych.
Osoby starsze mogą jedynie pełnić funkcję akompaniatorów.
3. Każdy z opiekunów może przygotować: zespół i solistę lub dwóch solistów.
Zespół może liczyć maksymalnie 15 osób.
W przypadku większej ilości osób prosimy o kontakt z organizatorem.
4. Wykonawcy przedstawiają jeden utwór: zespół - piosenkę w języku polskim,
solista - piosenkę w języku polskim lub obcym (nowożytnym lub łacińskim).
Organizatorzy zachęcają do zaprezentowania w językach oryginalnych
Hymnów Światowych Dni Młodzieży. Będzie to szansą na zdobycie dodatkowego punktu.
5. Piosenka powinna mieć charakter religijny, a strój wykonawców winien być dostosowany
do idei Konkursu.
6. Utwór należy poprzedzić krótkim komentarzem uzasadniającym w jaki sposób
jego treść nawiązuje do nauczania Świetego Jana Pawła II.
7. Uczestnicy nagrywają film ze swoim występem, który po zgłoszeniu i otrzymaniu dalszych
wskazówek przesyłają do organizatora.
8. Całe wystąpienie (komentarz i piosenka) powinno być nagrane w formie ciągłej
i bez montowania z innymi obrazami (cały czas powinni być widoczni wszyscy
wykonawcy). Nagranie nie powinno trwać dłużej niż 7 minut.
9. Nagrody przyznane będą w kategoriach:
- piosenka polska – zespół,
- piosenka polska – solista,
- piosenka obcojęzyczna - solista.
Jury zastrzega sobie prawo do utworzenia (w razie potrzeby) kolejnej kategorii.
10. Ocenie będą podlegały:
- komentarz (treść i sposób przekazu) - 2 p.
- dobór utworów - 1 p. (za przygotowanie dowolnego Hymnu Światowych Dni Młodzieży
można uzyskać dodatkowo 1 p.)
- walory artystyczne wykonania (dykcja, intonacja, emisja głosu, itp.) - 6 p.
- strój wykonawców - 1 p.
- poprawność językowa - 2 p. (dotyczy kategorii piosenka obcojęzyczna - solista).
11. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest wypełnienie i dostarczenie (skanu /
zdjęcia):
- karty zgłoszenia, stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu,
- podpisanie zgody rodzica / opiekuna prawnego na udział w Konkursie i oświadczenia
dotyczącego zgody na przetwarzanie danych osobowych, stanowiących załącznik nr 2
do niniejszego Regulaminu oraz spełnienie wymogów firmalnych, o których mowa
w przedmiotowym Regulaminie.
12. Dostarczenie karty zgłoszenia, zgody i oświadczenia jest równoznaczne
z akceptacją warunków przedmiotowego Regulaminu oraz zapoznaniem się
z Informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych dla Rodziców Uczniów
biorących udział w Konkursie, stanowiącą załącznik nr 3 do niniejszego
Regulaminu.
13. Zgłoszenia należy przesyłać do dnia 15 października 2021 r. na adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
14. Każde zgłoszenie zostanie niezwłocznie potwierdzone drogą elektroniczną i jednocześnie
zostaną przekazane informacje dotyczące przesłania filmu (termin przesłania 22 X 2021 r.).
15. W dniu 30 października 2021 r. o godz. 10:00 na YouTube oraz na stronie internetowej
naszej szkoły www.prezentek.edu.pl zostanie opublikowany film składający się
z nadesłanych nagrań.
Po występiach i przerwie na obrady Jury opublikujemy wyniki Konkursu.
16. Dyplomy i nagrody będzie można odebrać w naszej szkole w tygodniu po Konkursie.
17. Odpowiedzi na pytania udzielamy pod numerem telefonu: 17-853-64-42 (osoba do
kontaktu: Barbara Micał)
18. Osoby odpowiedzialne za organizację: Barbara Micał, Anna Bąk, Elżbieta Słowik,
Barbara Lamers, Barbara Rudawska, Ilona Stępień, Robert Sołtys, Michał Stefanik.